Dimma

Tjock dimma har de legat här hela dagen!

Happ, idag har jag vart med Njola till ridhuset och de gick sisådär kan man väl säga. Vet ju att så fort man blandar in något nytt så kan de som svänga lite med resten med! Jag är lite dålig på att rida henne på yttertygeln så hon vill gärna smita utåt på öppna delen av volten i både trav och tölt då det blir jobbigt. Men vi gjorde några galoppfattningar och gick till en fattning i vänster varv som jag blev riktigt nöjd med. Däremot blev de inte så bra nedtagningar, gärna lite låg och mot passen istället för hög och tölt. Aja, de har faktiskt gått väldigt bra hela tiden sedan hon kom hem så en svacka vore väl inte konstigt?
Får se vad de blir i morgon, kanske ridhuset eller kanske inget alls? Vi får väl se! 

Kvällen spenderades i ridhuset med mina småtjejer. Hopplektioner var de på agendan och de passade fint som fredagsnöje 😊

Lite nockplåt fick vi upp idag 👍

Fint blir de 😃👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0