Pruttdag

Ibland går inget som man vill, hål i byxorna, en svart dam med öm mage och lite annat som ska jävlas. 

Vackert väder har de vart idag och eftersom min svarta dam inte är som hon ska och brukar fick de bli en promenad i skogen. Har även börjat träna för att i framtiden kanske kunna rida spansk skritt, hur tufft vore inte de?!  Men hittills har vi bara börjat förstå att man ska lyfta benet när man blir petad på med ett ridspö 😜 

Eftersom den svarta inte reds och abstinensen var stor så dammade jag av den bästa av de bästa! Red bort till ridskolan och givet kan jag inte låta bli att ta några travsteg och lite tölt. Inte riden sen jag vet inte när, trots de lika fantastisk och lyhörd som förr ❤️

Underbara Vinur som kan få matte på bra humör 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0