På G

Nu är nya vrålåket påväg 😃 roligt med nya saker! Undra hur lång tid de tar innan jag får hämta ut, förhoppningsvis så snart som möjligt. 

Trots att de hotats om dåligt väder och regn hela dagen så är de först nu som de börjat. Tur farfar kunde hämta på dagis idag då den basen till Lisas stol är på Fredriks jobb och jag har aldrig satt in stolen med bara bälte nån gång. Kanske till å prova de nån dag, lär ju inte va sista gången basen hamnar i gäddede. Kanske någon har en bas att sälja till ett akta graco babyskydd? 

Figurerat ut några timmar jag kan jobba under juni har jag lyckats med idag. Ett stort måste som finns nu är att bli köar med naturkunskapen. Skulle behöva två dagar att bara sitta med de.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0