Länge sedan sist!

I onsdags bilade vi upp till Umeå för att fira tjejernas kusin som fyllde 1år. Lea hon spenderade bilåkandet med att kika på film och Lisa gjorde sitt bästa för att försöka sova! Allt som allt gick turen bra och vi var framme lagom till lunch. 
Efter lunchen blev de en sväng till babyproffsen och inhandling av födelsedagspresent sedan blev de lite kalas. 
Bodde gjorde vi i en stuga utanför Umeå tillsammans med svärföräldrarna, lagom liten stuga tycker jag. Torsdags förmiddagen förgylldes på Leos lekland, tror alla tyckte de va skoj 😃 Lea busade tills hon var helt slut och Lisa sov sig (tacksamt nog) igenom hela kalaset! Eftermiddagen blev de lite shopping, med betoning på lite. Kom ut från hööks med endast ett nytt grimskaft 😳

Fredagen började med shopping på childrens house, mycke kul fanns de där och Lea är en hel del prylar rikare 😜👍
Efter lunchen bar det iväg hemåt och vi tog en snabb sväng in till min syster i Bjurholm innan vi brummade hela vägen hem. 

Roligt att vara borta men otroligt skönt att komma hem! Tror Lisa tyckte de med, för hon har inte vart den gladaste skrutten på denna tur men väl hemma skrattade hon och var glad ❤️
Lea däremot hade nog gärna stannat minst en vecka till 😜

De var den trippen och igår invigde vi nya grillen här hemma och idag vaknade jag till en vit värld 😳

Så mycke för min tanke "fint att dom kan börja beta redan"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0