Bekymrad matte 😕

Några dagar innan Sara-träningen sist så började min svarta dam backa vid sadling, så har hon fått massage och vila från sadeln. Testade idag och samma visa vid sadling. Väl sadlad kan jag inte märka någon skillnad (särskilt inte idag då man höll på å blåsa av hästen som va lätt stissig😳). Damen är öm på magen så nu återstår bara frågan WHY?! Livrädd för allt som har med magar att göra sedan Birta hamnade i himlen. Blir till att ringa veterinären på måndag och i morgon får vi väl köra jobb från marken. 
Kan ju undra vad i hela h-vete jag gör för fel när de alltid ska vara en massa krångel 😕

Aja, förutom sadlingen skötta vi oss idag. Skrittade lägdorna i stormen bort till uteridplanen där vi red en sväng, stundvis blåste de så man var glad att hjälmen har hakband annars hade den blåst bort! Att få fokus på rätt saker idag var inte enkelt, men några bra övergångar fick vi till. Även några fina från trav till skritt 😉 om någon såg oss tror jag inte dom hade blivit impade direkt. Men för oss att få till något alls idag tycker jag borde ge medalj 🏆

Happ, förutom ovan nämnda saker så har vi vart på SCF på öppethus. Där fick vi rundvandring i fabrikerna och så bjöds de på hamburgare och kolbullar! Älskar verkligen kolbullar 😍 kärlek för magen de! Roligt och intressant var de också 👍

Gårdagens bakverk, kanelbullerutor eller vad dom hette. Go var dom i alla fall 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0