Vår?

Vilket suveränt väder vi haft idag :D 

Började dagen med en promenad med vagnen direkt efter frukost i solen. Vid lunch blev de korvgrillning ute på gården plus att Vinur blev några kilo hår fattigare, shit va han tappar 😐
Innan middagen hann jag med en liten tupplur i soffan och så gjordes stallet. Även Lillan fick sig lite kärlek och hårvård, så nu ser hon inte ut som ett troll i manen längre!

Hästpyssel är som balsam för själen  ❤️

Nu däremot sover båda töserna, sambon dammsuger köket och jag ligger i sängen med Melodifestivalen på tvn. Får se om jag lyckas se hela programmet ikväll då 😜


Inte kort från idag men mina hårbollar är de ändå 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0