Studera

Märks att de var länge sedan man doppade näsan i en relativt ointressant bok för satt göra uppgifter av olika slag..  Men de tar sig och jag har nu skrivit om Thomas Edison och börjat skriva on Isaac Newton, vem den tredje blir återstår att se. 
När dessa vetenskapsmän är klara ska jag grotta ner mig i steady state teorin, spännande värre 😉

Knepigt att de kan vara så intressant med muskler, skelett och annat inom anatomi när jordens historia inte lockar alls!

Inget roligt har gjort med hästarna idag heller utan höpackning var de som blev idag, så nu är de gjort ända tills på måndag 😊 förutom kostnaderna som hästar för med sig så måste höpackning vara de tråkigaste. 

Tänkas att dessa två är mina ❤️


Kommentarer
Postat av: Sara

Meeeeeen vilken fin bild!

2015-03-26 @ 21:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0