Lycklig blir man ibland

Ja ibland krävs de inte allt förmycke för att man ska bli lite lycklig! Igår när jag skulle hämta Lillan för en promenad (blev inget ridhus) då stod hon längst bort i hagen och när hon såg mig så kom hon direkt gående emot mig, till å med snabbare än Vinur var hon😊
Så väl ute ur hagen blev de som sagt en promenad, raskt tempo uppför lindbergsbacken. Bra för min kondis de 😜 sedan blev de en kort liten promenad med Vinur i sällskap med, ja rätt gissat, Mirja å Ella!

Lyckades även göra en broccolipaj igår till middag, gott enligt mig och Fredrik. Fick inte samma svar från Lea såklart som petade ut broccolin och lämnade resterande delar..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0