Fortsatt tussig

Känns att nätterna blir långa när näsan e full med snor 😕 så i morse när jag släppte ut hästarna var de rätt skönt att mocka på en gång, en lugn stund och så behöver man inte fundera på när man ska göra de sedan idag!

Igår var jag och Lea ner på folketshus på "må bra dagen". Roligt intiativ, bara hoppas de blir fler gånger och att man då har friska barn samt inte ammar. Då kan man hinna med att se föreläsningarna också! Gjorde i alla fall en scanning? Eller vad de kallas.. Normal mängd muskelmassa, normalt BMI och förmycke fett. Även midjemåttet var på gränsen och får inte öka. Roligt att kolla men inget otippat resultat då jag för 3 veckor sedan hade en fotboll till mage ;)
Mina förhoppningar är väl att få på mig mina byxor igen så man slipper köpa nya kläder!


 
Blev även väldigt sugen på att börja jobba lite smått när man såg alla hurtiga människor igår. Får nog vänta ett tag till, får se hur länge dock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0