Föreläsning och miljöträning

Igår var jag och Mirja iväg på föreläsning om kost och träning, var en helt ok timma. När vi kom därifrån blev det en promenad i blåst och regn med häst och hund. Lillan såg spöken i mörkret, känns som att mörkerträning vore en bra idé. 

Idag däremot regnar de inte men givet så blåser de! Vinur fick följa med ut på barnvagnspromenad på förmiddagen och till lunchen knöt jag fast en ikeapåse i ett träd i hagen. Givet placerade jag en stor hötuss bredvid så dom har haft rätt jobbigt med att äta idag 😇 tillslut så insåg dom att maten gick att äta i alla fall. Påsen kommer förresten att bo kvar i hagen tills dom vant sig 😜

Hoppas komma ut på en promenad i kväll med, får se om jag lyckas! 

Igår fick vi förresten våra fönster insatta i utbyggnaden, blev hur bra som helst!!

Ett smakprov 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0