Bra natt :)

Glömde skriva i förrgår att Lisa blev 1 månad och dessutom missade jag Melodifestivalen eftersom jag somnade 😐

Inatt har i alla fall vart en helt ok natt, Lisa vaknade halv 1 och vid halv 5 och sedan vid halv 8 och då är de ju som dags å kliva upp i vilket fall! Sedan har hon badat nu på förmiddagen och storasyster hon har vart en sväng på dagis hon :)

Själv har jag fixat stallet och så har Fredrik börjat filura hur man ska göra foderlådor till hagen. Tänkte oss pallkragar men man måste sätta något på kanterna så dom inte äter upp lådorna på en gång, jäkla bävrar till hästar ;)

Ser fram emot fredag i alla fall, då ska jag en sväng till ridhuset och titta på träningar hade jag tänkt mig. Får väl se om jag lyckas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0