Ohyra

Känns som att de kommer vara väldigt mycke ohyra i sommar, sett jättemycke geting och humlor samt kryllar de av mygg å knott fort de inte blåser massor.. Men varmt är de ute så man får inte klaga!

Igår blev de inte mycke gjort hemma för min del å idag nästan ännu mindre 😳

Tur att jag kom iväg på en skritt tur ute i skogen med Lillan ikväll i alla fall😊 hon kändes som vanligt och benet blev inte mer galligt av turen. Kanske ska tillägga att de nästan inte är galligt längre heller. Kvällen till "ära" tog vi hoppsadeln och inte dressyrsadeln, sjukt dålig balans jag har i den och den är inte i närheten av lika skön heller. Men jag tror på variation i utrustning och träning. 


Flugtäcke på! Ska införskaffa luvor åt dom med, frågan e vilken modell som e bäst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0