Dåligt men ändå bra!

Lilla fröken Lisa har haft sov vägran idag, undra om hon har ont i magen eller något annat.. Inte blev de som jag tänkt mig då precis, särskilt inte när Lea vart på fotbollsskola och inte ville att pappa skulle åka hem. Men så är livet ibland! 

Blev i vilket fall lyckat då jag jobbat Frenja som haft sadel på sig idag, skötte sig bara fint och börjar tänka mer framåt 😊 sedan ikväll blev de ett kort pass i ridhuset med Lillan som gick bara fint. Skritt - travövergångar och hon kändes fin i båda varven, jag fick tänka på att slappna av i hela skänkeln som Sara "tjatade" om sist vi red för henne. Måste ju träna så man blir bättre 👍
Även Vinur har fått kärlek och myggmedel ❤️

Sedan har bästa Mirja handlat åt mig på Hööks idag, så nu får dom flughuvor och nya schabrak.


Råkade även bli en citronkladdkaka idag... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0