Bra dag

Vilken bra dag de blev idag 😊 vi klippte och fixade klart de sista på longervolten. Sedan invigde jag och Frenja den och hon skötte sig bara fint. Lite konstigt tycker hon de var till en början att springa runt runt, men fattade snabbt poängen 👍 duktig tjej! Fredrik filmade lite men jag vet inte hur man lägger upp filmer här så tills jag löst den gåtan får de va.

Sedan tog jag och Lillan å promenerade bort till ridhuset för att kika på hoppträningen. Eftersom de endast var en person med för resterande kunde visst inte, så passade vi på att jobba lite och hoppa något skutt på linan. Väl hemma blev de stretching av vänster bak och en morot 😇 

Fin bild 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0