Peppad

Gårdagen bjöd på blandad kompott! Började med att byta från flugtäcke till regntäcke på Lillan, sedan löslongering av Frenja i regnet. Vi fick även besök en sväng på dagen och vid middagstid drog vi till Fyrås gård och åt buffé! Supertrevlig och gott var de 😊
Kvällen avslutades med en liten sväng ut med Lillan!

Idag har jag inte gjort så mycke förutom att ridit min lektion på Lillan. Vi red för Kia ett pass med cavaletti och några studs, riktigt skoj tyckte både jag och Lillan! Ibland behöver man göra något annat för att man fastnat lite i ett spår, bli lite peppad och inspirerad helt enkelt. Så det är väl dags att komma igång med lite hoppning igen 👍
Snygg var hon min tjej i sitt nya schabrak också!


Fredrik däremot har vart lite mer kreativ och börjar riva bort gamal panel och isolering på sista biten av huset. Snart är nog utsidan klar! Inte så mysigt då råttorna levt loppan i isoleringen 😕

Vi har även haft besök av våffeltjuven som tagit tre råttor här idag, fint med en liten jägare 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0