Lite ångest

Happ, började dagen med lite jobb och efter de en tupplur i soffan.

Kvällen bjöd på en promenad med Frenja tillsammans med Mirja och Ella. Lillan däremot fick en vilodag, hade tänkt rida ut på en tur men ibland blir de inte som jag tänkt mig.

På tal om rubriken så var jag och provred en häst i helgen. Då det blev aningens jobbigt att bestämma sig snabbt om köp eller inte så således hästen till de som provred dagen efter. Ångrar lite bittert att jag inte slog till direkt, lätt att vara efterklok! Tror vi blitt ett bra ekipage och kanske tagit oss ut på några lätta klasser efter lite träning. 
Så jag är fortsatt ute efter en utvecklingsbar häst, inte äldre än 10, sto och inte svindyr. Någon som har ett tips?

Utlovas bra hem, störta sannolikhet livslångt, veterinärvård, tandläkare regelbundet, duktig hovslagare och hästkompisar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0