Hästar e bara för kul 😃

Blev inge jobb idag så jag har skrapat lite på spiskransen i pigkammaren, stökat lite inne och mest tagit de lugnt under dagen. 

Ikväll däremot kom Mirja upp och vi gick med Frenja till ridhuset. Red runt där och stannade, vände över planen och travade några bitar. Tur Mirja har lite kondis som hakar på en bit ifrån och håller grimskaftet! Till veckan kan vi nog koppla bort livlinan å provrida själva i volten hemma 😊

Efter Frenja kom Lillan, Mirja skrittade henne i skogen bort till ridplanen där jag red några varv. Räta upp sig och upp me tårna, känns att de va nyttigt att rida cavalettiarbete för Kia. 
Jag gillar min svarta springare ❤️

Lea har dessutom tappat en till tand idag, så de e bäst tandfen kommer ihåg tian 👍 

Dags att sussa, lite jobb väntar i morgon 😊 natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0