Duktig liten häst!

Då gårdagen blev som den blev tog vi nya tag idag 😊 började med lite löslongering och tygeltagsträning för att avsluta med lite ridning! 
Mirja var snäll och hjälpte mig så hon höll grimskaftet om utfall att något skulle ske, men de gick super! Frenja gick snällt och lydigt där jag bad, gick både styra och stanna i skritt 👍 så de går verkligen framåt!

Tanken var att jag skulle rida Lillan ikväll med, men Fredrik blev dålig och gjorde tidig kväll. Så istället för ridning blev det trevligt sällskap att surra dynga med 😃

Glömde nämna att jag och Lillan var ute i förrgår kväll och knatade i skogen. Kändes lite knepig i bak som hon gjort ett tag, vette tusan vad de beror på 😕

Gamal bild men söt häst 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0