Mörkt ute

Sådär lite extra mörkt kan man nog säga eftersom det inte lyser en enda lampa ute vid stallet. Så frågan som återstår är ifall strömbrytaren i stallet slagit av eller ifall de gått någon fin liten säkring. Ibland är livet glamoröst?

Men de är mitt liv och de blir inte glamorösare och bättre än såhär :) visst kan man hålla på och spetsa dagarna med en massa skit som inte är sant "panik, mörkt överallt! Hur ska de nu gå?!" Ja en riktig Aftonbladet rubrik, fast jag är verkligen skitless på alla som ska krydda till sina historier eller framför allt mina. Mina hästar går inte alltid bra och ifall jag tycker att dom gjort de så säger jag de utan att krydda till de lite extra. Så ett tips, håll er till sanningen kära vänner. Den må vara tråkig och grå, men hur kul är de och småljuga sitt liv bättre?

Ja de var mina nyårsfunderingar :)
Trevlig kväll!

Isbana delux i hästhagen, tur de finns brodd.


Målning har jag och Lea roat oss med idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0