Woho

Finns inget som kan påverka mig varken positivt och negativt så mycke som hästar. 

Så dagen har bestått av ont i magen och massa tårar! Känns så hopplöst, vilket de såklart inte är. Men de hade ju inte skadat om man var 10 år yngre så man inte hade blitt halvskraj när något händer. 
Men jaja, gick till uteridplanen idag och jobbade med att sänka huvudet. Stå i stigbygeln och sådär. Hoppade upp och hon stod lugnt, skrittade ett varv och skulle hoppa av. Direkt jag bad henne stanna blev hon orolig och när jag skulle hoppa av blev hon rädd. Fortsatte jobba med att sänks huvudet och stå i stigbygeln, bad sedan Carro på ridskolan om hjälp att hålla i så jag kunde hoppa upp och av några gånger. Vilket gick bra 👍 stort tack för hjälpen!

I morgon kommer Sara och vi ska rida lektion, vet inte alls hur de kommer gå. Tiden får utvisa! 

Annars har hovslagaren skott om
Lillan, hon hittade en utläkt hovböld på höger fram. Skulle kunna förklara hältan som kom så snabbt! Dock inte hältan höger bak som veterinären såg...

Well, de var väl allt för idag. Ibland går de bra, ibland dåligt! Just nu skit , men ärlig kring de är jag i alla fall. 

Fick rycka en tand på stortjejen ikväll med 👍😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0