Svårt att sova inatt

Känns att man sov dåligt inatt, värk i foten, huvudet fullt av tankar och så en Lisa som tyckte att sova var onödigt!

Lea fick i alla fall skjuts av morfar på skolan idag, hämtning med för den delen. Fredrik jobbar så han tog min bil eftersom hans e på verkstaden. 

När Lisa sov på förmiddagen passade jag på att jobba Njola i volten, till en början var hon rätt stressad men på slutet gick de bra. Jag vet inte vad jag ska hitta på med min ponny nu, en ny situation för mig dehär. Ena stunden tänker man att de bara är att jobba på och nästa att man borde sälja. 
Jag vill bara rida inte en massa komplicerat skit, utan hoppa upp och ha kul! Får se vad vi hittar på i morgon.. 

De var rätt vackert ute igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0