Skritt 👍

Happ, då har de gått ännu en dag.. Blev en tur till ridhuset där vi först jobbade sidförande längs sargen, lite longering, var inga problem att stå vid pallen idag och så avslutade jag med att sitta upp och skritta en stund. Direkt jag hoppat upp så gjorde de sig inte självt att komma framåt 😬 men efter en smackning hoppade vi framåt och så var vi igång! 
Hade sällskap av en tjej som bor bortanför mig, skönt med lite mentalt stöd tycker jag. Gjorde några halter och sedan avslutade vi, alltid något!

Nu är jag less och trött. Vet inte vad men den hör tiden på året är inte någon favorit.. 
Strax dags att ge hästarna middag! 

Igårkväll passade vi på att ha fotografering 🙈 hemskheter!


Kommentarer
Postat av: Sara

Bäst du använder selfiesticken :P

2015-12-26 @ 20:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0