Röda rosor

Glömde skriva att det inte blev någon träning för Sara igår, snorhalt så ut på vägarna och köra i underkylt regn är väl inte att föredra!

Idag gick jag och Njola till ridhuset, sänka huvudet och arbete från marken stod på schemat. Gick bredvid och höll i tygeln, när man går på vänster sida så gick de bara fint. Från höger sida tyckte hon de va lite läskigare , men oftast så är de ju mer van att man gör allt från deras vänstra sida. 
Fick sedan hjälp att hålla i så jag kunde kliva upp och hoppa av, gjorde de två gånger och de gick bra. Spänd men stilla. Avslutade och gick hem efter de. 

Tror min sambo tycker lite synd om mig, fick tio röda rosor ikväll innan han for på jobbet ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0