Nyår

Nu har vi vart och ätit middag hos mina föräldrar och sedan spelet Bingolotto. Inga vinster dock, hade ju inte vart fel att börja de nya året som miljonär 😉
Hästarna står inne och ska få lite mer mat senare ikväll.

2015 har innehållit en hel del, både bra och mindre bra. Lisa kom till världen och Njola flyttade hit. Vinur lämnade oss för att springa på de evigt gröna med Birta. 

Lillan och jag hittade formen efter några månaders vila, för att sedan avsluta året med en hälta! Man får se de positiva i de hela, vi var på rätt väg. 


Många roliga träningar har året bjudit på, tacksam att Sara kunnat komma regelbundet och jag tror inte jag är ensam om att vara de. Njola har gått från klarhet till klarhet tills vi fick en äktenskapskris, men jag tror vi kommit över värsta toppen nu 😉

Får inte glömma att Frenja gästspelade hos oss i sommar. Hon började sin resa in i vuxenvärlden och gjorde de galant 😊

Även en "ny" transport har inhandlats samt en ErgoX2 sadel. Så nu siktar vi framåt!

2016 hoppas jag kommer innehålla många roliga och lärorika träningar samt några kurser. Lillan ska kollas upp ordentligt och jag håller tummarna att vi ska vara på banan snart igen. 
Kanske jag känner mig redo för en tävlingsdebut med Njola också? Tiden får utvisa. 
Närmast upp kommer i alla fall Sara träning och 1års firande 🎁
Gott nytt år! 💫


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0