Nära backen

Inte varje dag de händer men idag har jag hälsat på backen på min promenad hem från jobbet och så blev de en nära backen upplevelse i ridhuset ikväll. Kan inte skylla på min ponny för hon blev bara jävligt rädd för hästen som kom i full fart mot henne efter ett helikopterhopp över ett hinder.. I töm..

Så de som var tänkt som en rolig provtur i nya sadeln slutade med att försöka få ponnyn att slappna av och helt enkelt hålla sig kvar👍 blir ju inte alltid som man tänkt sig! 
Att hon dessutom vilat en vecka gjorde väl inte saken bättre. Men hon stod snällt stilla när jag hoppade upp och i början av passet så skrittade hon lugnt framåt 😊

Nåja, så är det. Dags att sova, lång dag i morgon med jobb, jobb, luciafirande på skolan och kanske en tur ut om jag hinner innan de blir mörkt ✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0