Kära dagbok..

Happ idag har jag vart hemma och myst 😊 
Började dagen med utvecklingssamtal för Lea, sedan hem för frukost och vila i soffan. Insåg att jag inte skulle kunna somna och inte kände mig ett dugg piggare så drog jag på mig ridkläderna och gick ut! 
Blev en härlig tur ut i skogen med Njola och hon var lite stressad i början men på slutet nästan lite seg. Tror jag sadlade aningens för långt bak, men sadeln låg trots allt stilla. Kan vara därför hon inte ville länga sig framåt nedåt i traven. Tölten blir gärna lite passtaktig då hon inte blir lika avslappnad ute som inne, träningssak. 
Skönt var de ute i alla fall och jag frös inte ens, ett under för att vara jag 😉

När Lea kom hem från skolan så körde vi igång ett maraton av Pakten-avsnitt! Tror de blev 4 avsnitt. För de som inte vet vad Pakten är - det är en dansk julkalender som är dubbad till svenska och den är sjukt spännande 🙈 den går på Barnkanalen och denna vecka hade vi missat några avsnitt och var tvungna att komma ikapp 😜

Avslutade dagen med att ta in de svarta bebisarna och passade på att tempa dom båda med. Njola 37.7 och Lillan 37.5.

Denna donna är mera överallt 😁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0