Julbord och barnfri

Som rubriken nämner så var jag på julbord igår med jobbet. Vi åt uppe i Storåbränna på hotellet där, väldigt god mat och kul att träffa alla på jobbet 😊
Tänk vad tiden går fort, vissa har man inte sett på snart 1år!
För någon som inte sover så mycket på nätterna numera så var man rätt trött när bussen for hemåt vid tolvsnåret. Fick skjuts av en vänlig själ hem från bussen med och var hemma vid halv ett. Rätt konstigt att komma hem till ett tomt hus, kidsen hos momma och Fredrik på jobbet. Var lite svårt att somna, men jag sov till strax innan åtta och tog då ut hästarna. Sedan gick jag in och la mig igen till klockan halv elva 🙊

Så nu har man chockat kroppen med sömn 😜

Till veckan borde verkligen min sadel komma, såvida den inte försvunnit i julklappshysterin. Blir bra att få den och kunna hoppa upp efter en veckas vila.

Satt ihop ett pepparkakshus idag som Lea ska pynta i morgon 😊

Lite suddigt.. Men såhär bra gick de när jag skulle sova ner Lisa ikväll 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0