Igår & idag

Hoppsan sa vad dagarna försvinner fort!

Igår och idag har jag ridit Njola för Ann-Charlott som bor bortanför mig. Ibland behöver man hjälp med att tänka rätt och så behöver man lite mentalt stöd helt enkelt. 

Igår gjorde vi lite övergångar med fokus på att va stadig i sitsen, inte tippa fram bäckenet när de blir "ryckigt", samt att vi inte skulle "hoppa" framåt. Gick bra och matte skötte sig 😉
Idag blev de också en del övergångar och de kändes mycke bättre, känns som att jag landat lite i vart vi ska vara nu och kan slappna av mer igen. Tölten är ju fantastisk, taktren och härlig! 

Nu är vi på rätt väg igen 😊 feels good! Visst är vi inte helt tillbaka där vi var men de gör inget just idag. 

Har hämtat ut sockerbitarna jag fick i julklapp med. Nu ska här önskas fler sockerbitar och lite snygga bommar 😃




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0