Bedrövad

Helt ända in i själen ledsen..

Då jag slutade tidigare än beräknat så gick jag och Njola till ridhuset idag. Vet inte vad som händer i min lilla hästvärld just nu. Men efter att ha försökt hoppa upp och hon gick iväg så klev jag ner från stugbygeln igen och hon blev skoträdd, så nu har jag en blå fot 😕 så jobbade vi från marken en stund, klappade överallt på henne och hoppade bredvid och ja allt konstigt jag kom på. Hoppade sedan upp och hon stod stilla, skritta gick sedan bra, men fort jag ska trava och de blir minsta lilla studs i sadeln (jag är tyvärr inte gjord av luft) så trycker hon iväg som en liten rädd råtta. Tölta går lite lite bättre men när man går i vänstervarvet så blir de bara tok. Avslutade med att tölta och även prova trava lite på en stor åtta, men avslappnat nä 😐 
Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Börja från backen igen och lägga all krut på att få henne cool där kanske.. 

Nog om de, nu ska jag grina en skvätt och sedan sova. Hej då!

Känns långt ifrån detta nu 😢

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0