Träningsvärk

Tror min kropp kommer vara öm i morgon efter ett HIT styrkepass idag 😬

Lea är inskolad i förskoleklass klart nu och till veckan blir de endast lämning och hämtning 👍 stor tjej man har ❤️

Annars idag har Lillan fått jobba lite i volten, tränat lite fattningar. Skulle verkligen velat haft på grus där inne, blir lite halt när de har regnat 😕 
Njola fick sig en promenad i skogen hon, aningens nervös hon blev när de andra hästarna började springa och gnägga i hagen när hon stod i stallet. Stackarn.. Förresten om jag inte skrivit de tidigare så är jag väldigt förtjust i denna lilla nätta dam 😍

Igår kväll var så for jag och Frenja ut en sväng i skogen tillsammans med grannen. Hon skötte sig som vanligt alldeles utmärkt 😊 Njola fick också komma ut och titta på "våran gata" igårkväll. Sedan fick de svarta damerna sova inne inatt då de var galet mycke sandmy ute!

Njola från Mörtö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0