Termobar

Då har vi avverkat halva helgen, tycker helt ärligt att helgen borde vara minst en dag till! 

Strålande väder har de vart och vi har målat en del här hemma 😊 
Lea hon har vart med farmor och farfar hela dagen, dom har åkt båt och fiskat. Lagom nöjd tjej som kom hem ikväll med en öring!

Tog och köpte mig ett 65liters termobar idag med. Brukar aldrig hinna med när saker säljs till bra pris, men idag så 👍 vi har haft ett hemmagjort förut som fungerat bara bra, men de rymmer inte så mycket som 65 liter. 

Kvällen spenderades med Lillan och Frenja. Lillan fick en tur ut med lite backklättring och Frenja red jag i volten. Duktiga flickor båda två 😊
Blir även glad över att min nya pärla kommer när jag går ut i hagen!

Färdigmålad stalldörr, tänk vad snyggt de kommer bli med liggande panel och snygga foder sedan 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0