Svarta damer

Vilket väder vi har nu 🌞 underbart!

Har idag målat klart stalldörren, givet måste man dit å peta lite med penseln när de börjat torka! Blir ju inte så snyggt men de får va, dörren är ju ingen skönhet sedan innan heller!

Kvällen har jag spenderat med mina svarta damer. Lillan och jag tog oss ett pass på uteridplanen och de gick helt ok! Lite övergångar mellan skritt å trav för att komma igång lite. 
Därefter jobbade jag Njola lite i volten, gillar min nya häst 👍

Hade tänkt hinna rida Frenja men de blir som mörkt på kvällarna nu 😕 flyttade alla hästarna ikväll så de får lite mer mat, men får flytta tillbaka dom i morgon till hagen med skugga. 
Nu är de yatzy som gäller 🎲🎲

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0