Spänd förväntan

Trots dagens motgångar är de just nu spänd förväntan 😉

Idag har Lillan vaccinerats (vilket jag förträngde när jag bokade hopplektion). Påväg upp till grannen där veterinären var upptäckte jag att Lillans ena sko var lös och när jag kollade så är nästan hela hovväggen borta på utsidan av vänster bak 😥 hennes hovar har trasat i omgångar sedan hon kom hit men nu såg de inte kul ut alls. Så förhoppningsvis kommer hovslagaren hit i morgon och jag hoppas vi kan få på en sko på något sätt. Annars kan vi nog inte rida på rätt länge igen 😥
Varför ska de bli en massa när jag äntligen känner att vi är riktigt på rätt spår?! Suck.. Håll tummarna att de går bra! 

Älskade häst ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0