Pinglan

Vilken känsla jag och min pingla hittade på vårt ridpass idag. Först jobbade vi skritt, vilket är skitjobbigt om vi frågar Lillan. Därefter blev de lite travjobb och lite nedsittning (vilket jag tycker e skitjobbigt), hon kändes jämn och fin. Avslutade med några galoppfattningar som gick sådär, jag är fullt medveten om att de inte sitter i hästen utan i mig. Men jag jobbar på saken 👍 
Härligast av allt är att vi hittar yttersidan i båda varven och dessutom inte tappar den så mycke längre! Framsteg!

Övrigt som hänt idag är storhandling, bland de tråkigaste jag vet. Målning av panel, fast jag målade inte utan var mest sällskap medans Lisa satt i bärselen. Lea har kräkts idag igen, undrar verkligen vad de beror på 😕 inte magsjuka, ingen feber och över på en halv dag.. Skumt..

De var nog allt, dags att sova så man orkar upp i morgon. Några timmars jobb står på schemat 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0