Njola

Så är hon hemma min nya lilla ponny 😊 Njola från Mörtö heter hon och är 8år. Femgångare som nyligen är inriden och med stor utvecklingsmöjlighet. Känslig dam så jag hoppas att jag kommer kunna rida henne 🙊 vi får lära känna varandra ordentligt från marken först, har nämligen inte provridit henne utan endast sett henne på film. Galet i know, men de var något visst med henne 😊

Hämtade henne igår i Östersund dit hon åkt lastbil. Omlastningen gick superbra och hon stod fint i transporten hem, snälla Cia hjälpte mig köra och vi fick låna hennes hästbuss 😊 gick bra att släppa ihop dom om vi bortser från att Lillan är superbrunstig och väldigt på. 

Vinur och Njola

Hovslagaren var hit igår och fixade Lillans bakhov, skönt att skon gick att få på! Lite plastikpadding på insidan så hon inte trampar av sig den. 

Njola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0