Snöboll?

Kollar ut genom fönstret och ser en jättestor snöboll eller så var de bara Vinur 😳 trevligt väder lixom!

Tokblåst och kräksnö, verkligen önskvärt... 

Får väl vara glad att huset står kvar och att vi fått sova bra inatt. Ska inte vara allt för kräsen, kunde vart värre än bara dåligt väder 😊

I morgon måste jag göra klart mina inlämningsuppgifter för kapitel 2 så jag kan få nya. Måste ju bli klar nån gång, varför vet jag inte eftersom jag inte vet vad jag ska bli när jag blir stor 😜 däremot finns lite delmål i alla fall!

Ne nu ska Lisa snart äta och sedan får vi se om vi tar oss ut i stormen. Skulle behövt mocka men inte så kul att sova ute om vagnen nästan blåser bort. Kanske mojnar snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0