Pilates

Woho vad min kropp kommer vara öm i morgon! Har vart på pilates idag på Pigg och frisk, blir ett pass nästa onsdag med. Men shit vad man är obalanserad och svag i bålen 😐

Ingen ridning i dag kan jag säga utan dåligt samvete över min egna träning i alla fall 😜 

Igår däremot red jag och Lillan ut, vi tog våran första galopp efter vilan. Första försöket resulterade i en, ja vad ska vi kalla de? Explosion? Inte blev de galopp i alla fall 😜 nästa försök blev bättre då det blev galopp, inte vackert kanske men spela roll?! Var nog mer mitt fel då jag inte riktigt ville släppa på med tanke på första försöket 😉

Dagens lunch blev grillad korv i solen ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0