När du får oväntat besök

Fast nu börjar dom vara mer väntade än oväntade. Har ett helt gäng rådjur som efter alla år nu upptäckt att de finns mat i vårt vindskydd! Så nu måste de sättas för något så dom inte tar sig in och äter upp allt för oss, visst för att dom e söta och så. Men de blir lite dyrt att fö dom med 😳

Inatt väckte dom mig dessutom när dom stog  här utanför och skrek (eller vad de kallas).

Vidare till annat, igår fick jag en lite tidig födelsedagspresent av min bror, en grill. Perfekt sak tycker jag som önskat mig en sån😊 

I förrgår gjorde jag något jag inte gjort på 4 månader, jag sadlade min häst och hoppade upp! Blev en kort liten skrittur på kanske 20 minuter,  men jag hann bli påmind om vilken grymt skön sadel jag har 😃 och dan efter blev jag påminnd om att jag har sittben 😳😁
Så nu taggar jag för Sara träning nästa fredag, tror både jag och Lillan kommer va slut efter de. Men som jag längtar!

Avslutar med en glad Lisa! Tänkte visa Lea i påskparaden, men de är massa fler än hon med på de bilderna så de hoppar vi över.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0