Medicinsk massageterapeut

Sitter och kikar igenom min muskuleringspärm från utbildningen. Fräscha upp minnet lite kan behövas då de inte vart så mycke behandlingar på sistone! Man blir ju sjukt sugen på att läsa den medicinska delen också, förhoppningsvis finns den möjligheten nästa gång den går på distans. 
Bara hoppas framtiden blir som jag hoppas på, de ser ljust ut i alla fall 👍

Finns mycke saker som vore roliga att läsa inom träning, kost, hälsa och rehabilitering. Synd naturkunskap inte passar in i någon av de kategorierna 😜 kanske man vore lite mer inspirerad?

Dags att sova lite så man orkar morgondagen, har en behandling och så kommer hovslagaren och slår på nya skor på Lillan fram. Hoppas att jag hinner och orkar rida min svarta dam också. 

Natti natt!
Kärlek i pälsform ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0