Kan de ta å ge sig?!

Blåser storm fortfarande, jag som hade andra planer än att vara inne idag 😕 skulle ju hoppla på min pålle så hon inte är galen i morgon, kanske kan låta henne springa av sig på planen ikväll om de inte ger sig med blåsten snart.

Så vad gör man om de bara tokblåser? Joe man rullar in en ny höbal med handkraft och så bakar man bröd med en bebis hängande på magen! Nu däremot sover bevisen och degen jäser..  Kan konstatera att min baby Björn sele kommer bli en användbar pryl till Lisa 😜 Lea däremot vägrade vara i den. Olika de kan vara!

Lea hon är tog och for till mormor och morfar igår hon, får väl se när hon kommer åter. Hennes plan var att vara där fredag till måndag hela sommaren 😳 tror jag lägger in ett veto där 😉

Gårdagens vettiga. Rengjort och smörjt en av pappas motorcykelväskor, en kvar. Skillnad blir de 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0