Sjuk?

De va inte igår kan jag meddela! Feber, ont i halsen och snorig. 

Bostade idag med alvedon och sömn så blev de en tripp till ridhuset, Lea fick rida dit och hem och jag en sväng i ridhuset medan hon bygde vulkaner ;) Birta gick helt ok ändå, får till högervarvet men i vänster vill hon trycka sig in i volten och jag lyckas inte hitta rätt balans för att få ordning på de hela. Blir perfekt med träning den 5:e, egentligen hade jag velat att de var tidigare. Men man kan inte få allt här i livet!

Aja, kan konstatera att boosta feber med alvedon är en väldigt kortsiktig lösning och när alvedonen dragit är man som mer död än innan. 

Well, i morgon lär de bli film för hela slanten. Lea har också börjat kraxa och snora då de blir en bra sysselsättning :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0