Vad ska man bli när man blir stor?

De är en fråga jag ställt mig ofta på sistone. Kanske är det som jag konstaterade när jag var på kurs sist, de e rätt bra som de är och de är hindret som gör att man inte kommer vidare? 

Så mycke man vill göra och lyckas med. Däremot finns inte tiden för de riktigt och så bor man helt Off för vissa saker. 

Till något roligare så blir de hoppning 2 lektioner på torsdag, vilket innebär att jag måste rida min häst i morgon! Detta med tid och energi.. 
Fredag blir de konsert i huvudstaden och på lördag shopping :)

Ne man får väl spana vidare på vart livet är påväg och sova en stund inför morgondagens arbete :)

Bjuder på en mule som gör en glad. Tänkas vad tiden går fort, 12 år har vi tampas tillsammans nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0