Tiden går fort

De bara rinner iväg tid här i livet! Men för att sammanfatta sista veckorna så...

Förra helgen blev det hoppning för hela slanten, jag och Lillan red 3 lektioner för Kia :) skötte oss fint gjorde vi också, ett pass på fredagen och två på lördagen. Så blev det en tur ut på söndagen för att få bort lite träningsvärk. 

Sedan har veckan löpt på med lite Valborg och all skit som kommer med den, stackars Vinur säger jag bara!

Idag har jag vart och fikat på byn med Mirja, satt om lite plantor, målat min tamburmajor (snart klart), ridit Birta i ridhuset. Konstaterade att de är dagar som denna som är anledningen till att man har häst, när allt bara stämmer! Tölten tickade på, trav i serpentiner och båda galopperna fattades utan någon felfattning alls - älskar denna ponny ibland <3

De tråkiga med dagen är att Lea vart sjuk och har kräkts. Får bara hålla tummarna att man inte blir sjuk själv. 


Nu blir de lördagsmys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0