Sommarhagarna

Jag och Lea ( i sällskap med Vinur) har idag gjort klart ena sommarhagen :) så nu återstår bara att göra den andra och dela den i två delar. Egentligen skulle man haft en bra skogshage där den feta ponnyn hade kunnat spendera lite tid också :P

Egentligen förstår jag inte varför jag bor där jag bor. Tänk om man haft närmre till kliniken, tävligsplatser, tränare osv.. Men nej då, 10 mil till närmaste tävling, över 20 mil till en bra klinik och 10 mil till närmaste tränare för islandshäst (som jag vet om kanske jag ska tillägga). Seriöst ska de va vettigt de, särskilt för någon som inte gillar att köra bil? 

Visst finns de mycke bra också, tryggt, fin gård, människor man känner, familj och allt sådant. Men vart vill man egentligen, svår fråga faktiskt! 


Lyckades sätta om lite plantor ikväll också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0