Tappsko

Va less man blir när någon ska tappa en sko när de är som halast, slår ju aldrig fel! Birta har lyckats få av sig en framsko, tur de är helt ok före i hagen. Skon återfanns dessutom, vilket nästan aldrig sker :P

Idag har den nyss nämnda ponnyn fått promenera en sväng med min väns lillasyster på ryggen, härligt med små snälla och pålitliga ponnysar ibland :)

Då Fredrik jobbar så blev det ingen ridning idag, men Lillan har fått arbeta med huvudet en sväng i alla fall. Härligt med en gårdsplan att vara på :) den kunde fått vara lite större, men duger absolut! 

Till något sött då.. Igår när jag nattade Lea så sa hon att hon älskade alla, så jag passade på att fråga vilka alla var. Till svar gick jag "Hela familjen. Du, jag, pappa,Aska och hästarna". <3

Två fröknar i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0