Resultat

Nu har dom lagt ut resultaten sedan Dilles pay and ride. Glatt överraskad över poängen ändå :)

Tölten blev uttagningen 3,8p och 3,8p även i finalen.
I 4gången fick vi: tölt - 4p, trav - 3p, skritt - 5,5p, galopp - 4,5p och totalt 4,3. I finalen blev det något mer steg trav och vi höjde poängen lite till 4,6p.

Så jag tycker ändå att de är godkänt för att vara första gången på en ovalbana och typ andra gången vi vart iväg och ridit någon annanstans än hemma vid :)

Om vi släpper de ämnet kan jag säga att jag nyss kommit hem efter att ha vart på Team building med jobbet sedan tisdag eftermiddag. Supertrevligt och god mat! Vi åt tapas, vilket jag inte provat förut, rekommenderas verkligen!
Men nu ska jag mysa :) 

Denna parad red förbi oss när vi väntade på att hoppa på båten och åka ut i skärgården :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0