Mys dag :)

Dagen började med regn fram till 11 snåret och en sen frukost. Vid halv 12 bar det iväg på en roadtripp för inhandlande av blommor i yxskaftskärlen. Blev visst en och annan blomma med hem :)






Väl hemma igen blev det lunch nere på café tomten och sedan bus i lekparken på hembygdsgården, nöjd unge ;) därefter har vi mest påtat på här hemma.



När Lea lagt sig blev det för min del ridning på damerna. Lillan fick en pass på ridplanen där vi tränade galoppfattningar. Gick riktigt bra och matte var nöjd! Sedan bytte jag dam och Birta fick en tur ut med en hel del galopp. Piggelin ponny :)
Birta i bling bling ;)

Lillan somnade nästan på gången innan vi tog oss iväg.

Nu däremot väntas sängen, men först ska jag dricka upp mitt te!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0