Husvagnssemester

Natten till idag har Lea vart på husvagnssemester hos farmor och farfar :) lyckligt barn kan jag säga!

Själv var jag på kalas med jobbet igår, de var trevligt och välanordnat! Sedan bar det iväg på hörnet och där blev jag inte direkt långrandig. Sängen lockade mer!

I övrigt har var vi till Östersund i fredags och köpte utemöbler. Dock väldigt besviken över bordet när vi kom hem, så där vill vi ha ett nytt hemskickat. Blir så less på att saker ska vara så himla dåligt gjorda men ändå kosta bra mycke. Stolarna däremot var fina och dynor köpte vi till :)

Hann föresten även med att rida Lillan en sväng på planen igår och hon skötte sig bara fint, idag däremot blev det ingen ridning med hon fick träna galopp lös på gräsplanen hemma. Går riktigt bra, märks hon börjar bli starkare. 

Birta bus har jag ridit idag på planen och de gick inge vidarens, sitter fast i innertygeln högervarvet hela tiden. Blir galen på de! Endel dagar går de hur fint som helst och ibland känns de som att de knappt går att svänga höger i skritt.  
På slutet gick de i alla fall lite bättre och hon travade lång och låg i båda varven.
Hoppas jag lyckas tigga åt mig lite barnvakt så jag kan rida henne i morgon med.

Inhandlade även ett schabrak till Lillan i fredags :)


Vinur och Lillan har fått stått i stora sommarhagen på dagarna nu i helgen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0