Uppsala

Ja då var man hemma från Uppsala eller de va jag redan igår, men då var jag som lite trött kan man säga :)
Vi for kvart över 4 på morgonen hemifrån och landade i Uppsala på Inyan kring kl 8. Halv 7 påkvällen hade vi tryckt in tillräckligt i huvudet och fick bege sig mot hotellet! Sjukt inspirerad var msn tvungen att jobba lite med det man lärt sig så klockan var efter 22 innan lampan släcktes. Dagen efter började inte fullt lika tidigt, utan först vid halv 7 ringde klockan och 21.30 var vi hemma i lilla strömsund igen.

Så vad handlade kursen om, jo coachning och allt som ingår i de. Mycke tips och trix, riktigt bra kurs och som tur är har vi en uppföljning om en månad. Då kommer vi få ännu mer idéer, verktyg och inspiration! Kan säga att den här kursen verkligen kom i helt rätt tid och kommer vara väldigt användbar.

I övriga livet står de mesta bara i hagen när man befinner sig bortanför hemmaplan ;) hästarna har fått en ofrivillig liten vila. Dom dör inte av de utan det är endast mitt samvete som knackar på lite lätt! 
I helgen kommer de förmodligen inte heller bli något vettigt på hästfronten då Fredrik jobbar, fast man kanske får lite barnvakt. Vem vet? 

Jag tänker i alla fall passa på att mysa med Lea och hon kanske vill ut med Vinur en sväng? :) 
Svart sak liggandes i sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0