Sadlar och boxskyltar!

Igår provade jag en fin dominus dressyrsadel på Lillan och jag blir så osäker på hur dem egentligen ligger, kändes som att fen låg ok. Men den glider lite framåt, vilket lika gärna kan bero på hennes aningens höga rumpa ;) 
Men de lutar åt denna sadel :)

Lillan skötte sig fint på planen igår, dock trött efter ridhuset i förrgår! Tanken va en skrittrunda men eftersom sadeln skulle provas, så blev de som de blev! Men då får man anpassa kraven istället.

Birta fick sig ett pass i ridhuset igår hon och de gick hur bra som helst!  Finns det något bättre än ett riktigt bra ridpass?! Lövly helt enkelt :D 

Idag har hästarna fått vila då jag haft annat för mig, men vi fick i alla fall upp boxskyltarna ikväll. Måste dock köpa en åt Lillan också.


Å här bor jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0